• לקבל טיפול רפואי מקצועי, איכותי, אדיב, תוך כדי שמירה על כבודך ופרטיותך.
  • כל עובד חייב לשאת תג זיהוי כדי שתוכל לדעת את שמו, תפקידו ומקצועו של המטפל בך.
  • לקבל הסבר על מחלתך ועל הטיפול המוצע לך, כולל התועלת הצפויה או הסיכונים האפשריים שעלולים להיווצר כתוצאה מהטיפול. כמו כן, הינך זכאי/ת לקבל מידע על טיפול חליפי או להשיג מיוזמתך דעה מקצועית נוספת ולזכות בשיתוף פעולה מצד הצוות הרפואי במרכז הרפואי לגליל.
  • לא לקבל טיפול אלא אם נתת את הסכמתך המוקדמת לכך, וזאת לאחר קבלת כל המידע הרפואי על הטיפול הדרוש.
  • לצלם כל מידע רפואי מהרשומה הרפואית שלך המתעדת את הטיפול רק באמצעות מחלקת רשומות רפואיות במרכז הרפואי לגליל.
  • למנות בכתב נציג מטעמך שיהיה מוסמך להסכים או לסרב במקומך לקבלת טיפול רפואי, בהתאם לתנאים שתקבע.
  • לקבל מידע רפואי.
  • המידע הרפואי אודותיך יישמר בסודיות.
  • במצב חירום רפואי או בנסיבות בהן המטופל אינו מסוגל לקבל החלטה, רשאי המוסד הרפואי לתת טיפול רפואי דחוף גם ללא הסכמה מצד המטופל.
  • ניתן לפנות לאחראי על זכויות המטופל לצורך קבלת ייעוץ וסיוע:


    עו"ד באדרה חורי חוריה, ממונה על זכויות המטופלים

    לבירורים נוספים ולקבלת פירוט מלא של כל זכויותיך אנא פנה:
    ליחידה לבטיחות המטופל במרכז הרפואי לגליל בטלפונים: 
    04-9107293 / 04-9107368.